"salah satu rahmat allah kepada tentera badar adalah mengantuk dan terlena,apabila mereka terjaga daripada tidur,perasaan takut hilang maka keberanian mendatang....dalam kehidupan ini jangan anda terlalu bermain dengan perasaan......."

bersama masa yg berlalu

Category:

Lama giler tak tak berkelana kan.....


Maklumlah tengah final...
2 bulan tak pegang laptop,pengorbanan tahap dewa...
masakan tidak berapa banyak kuliah aku ponteng..
so kenalah belajar sendiri..

nampaknya hanya lagi 3 paper lagi and then enjoy....yeyeye...
main pes sampai sawan la,,, ape lagi..,..

apabila sampai tahap mosha masa study ...aku termenung sejenak...

Oh tuhan,berikan aku masa,,, kembali ke masa lalu untuk menjadi budak nerd yang rajin gi kuliah dan buat semua tutorial,

namun aku teringat pada hari penghisaban,,,, ,ketika mana org kafir berkata alangkah baik kalau dulu kami mempercayai ajaran agama islam dan beramal dengan sebenar benarnya.oh tuhan berikan kami masa dan peluang untuk kembali ke dunia dan beramal soleh..

namun masa umpama pedang,,pedang telah mencantas aku dengan hirisan yang memedihkan kerana masa yang telah aku sia-siakan....

itulah aku dan kamu yang digelar manusia......kerana kamu manusia,,,

kalau diberi peluang untuk kembali ke masa lalu pun ,kamu dan aku akan mengulangi benda yang sama.. ....

lebih baik biarkan masa berlalu dan kita tetap kita bersama masa yang berlalu...




Comment (1)

interesting

Post a Comment